راهنما و سوالات متداول

سوالات متداول
  1. 1
    برای نصب و راه اندازی سیستم تلفن گویا چه کاری باید انجام دهم؟

    تنها کافی است با ما تماس بگیرید و کارشناسان ما در این خصوص راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهند داد.

  2. 2
    مدت پشتیبانی سیستم چند ماه است و در صورت تمایل آیا می توانم آن را تمدید نمایم؟

    شما پس از نصب، راه اندازی و تحویل اولیه سیستم به مدت 1 ماه پشتیبانی رایگان خواهید داشت که در صورت تمایل می توانید با عقد قرارداد جداگانه ای، پشتیبانی خود را به مدت یک سال تمدید نمایید.

    تمدید قراردادهای پشتیبانی در فواصل زمانی یک سال انجام می شود.

  3. 3
    در صورتی که اینترنت من قطع شود آیا سیستم تلفن گویای من هم از کار خواهد افتاد؟

    خیر، ارتباط سیستم تلفن گویای شما با سرورهای سرویس دهنده از طریق شبکه داخلی می باشد که در صورت قطعی اینترنت اختلالی در تلفن گویای شما ایجاد نخواهد شد.

  4. 4
    آیا می توانم شماره های قبلی (آنالوگ) خود را نیز به تلفن گویای خود متصل کنم؟

    بله، با استفاده از گیت وی FXO می توان خط های آنالوگ شهری را به شبکه VoIP متصل کرد که البته به دلیل نیاز به سخت افزار جداگانه، هزینه بالاتری را در بر خواهد داشت.

  5. 5
    آیا می توانم از دستگاه های تلفن قبلی خود برای تماس استفاده کنم؟

    بله، برای انجام این کار نیاز به یک گیت وی FXS خواهد بود که البته هزینه بالاتری را به دلیل تهیه سخت افزار جداگانه در بر خواهد داشت.

  6. 6
    نرم افزار Crm خود را از شرکت دیگری تهیه کرده ام، آیا می توانم آن را به تلفن گویای خود متصل کنم؟

    سیستم تلفن گویای کاریزکال قابلیت اتصال به بسیاری از نرم افزار های مدیریت مشتری (Crm) را دارد.

    تنها برای انجام تنظیمات و اتصال این سیستم کافی است که اطلاعات نرم افزار Crm خود را در اختیار همکاران ما بگذارید.

  7. 7
    می توان برای زمان انتظار کاربر در هنگام تماس، موسیقی دلخواه را قرار داد؟

    بله، شما می توانید موسیقی دلخواه، شعار مجموعه خود و یا هر متن دیگری را در زمان انتظار تا اتصال فرد تماس گیرنده با اپراتور قرار دهید.

  8. 8
    آیا می توانم منوی صوتی، صف های تماس و ... تلفن گویای خود را تغییر دهم؟

    شما می توانید تمامی تنظیمات و پیکربندی سیستم خود را بدون هیچ محدودیتی در هر زمانی به دلخواه خود تغییر دهید.

هنوز سوالی دارید؟

    کاریزکال اولین مرکز مشاوره و انتخاب بهترین راهکار تلفن گویا و تلفن سازمانی برای شرکت های کوچک و متوسط است. با توجه به گستره سیستم های تلفن گویا از سانترال تا ویپ و مرکز تلفن های تحت شبکه معمولا افراد در انتخاب گزینه مناسب برای شرکتشان دچار اشتباهات هزینه بری می شوند، که با توجه به این موضوع با مشاوره رایگان سعی در ارائه بهترین راهکار به شرکت های کوچک و متوسط داریم.

    آدرس

    تهران، خیابان ستارخان، تهران ویلا، کوچه مهرسر، کوچه فرخ کیش، پلاک 4

    تلفن

    021-91009089

    ایمیل

    Support@Karizcall.ir

    سبد خرید